- 0 termék a kosárban
Rubik Code – Rubik Kód

Elérhetőség: Elfogyott

Kiszállítás: Várhatóan 1-2 munkanapon belül

Személyesen: azonnal átvehető nyitvatartási időben

Expressz szállítás: 14:30-ig leadott rendelésekre várhatóan következő munkanap ( +590 Ft )
3 890 Ft
Rubik Code
Rubik Kód
Feltudod törni a Rubik kódot?
Ez a kód törő játék mindkét játékost találgatásra bír. Minden kérdés egy pontodba kerül. Próbáld meg kitalálni a 9 rejtett színű kocka mintáját úgy, hogy minél kevesebb kérdést teszel fel a kódmesternek.
A játék az alábbi részeket tartalmazza:
Alap, csempék 6 különböző színben, 9 színes kód kocka, kód tálca, kód pajzs.
Elutasított állvány
Csempe tartó
Pontozó
Megoldási tálca
Készülj fel a játékra
Csúsztasd a megoldás tálcát a csempe bin tetejéről. Állítsd be a pontszám csúszkát nullára, és helyezd a színes csempéket a csempe tartóba. Pattintsd a kód pajzsot a helyére a kód tálca felett.
Hogyan játssz:
Kreáld meg a kódot
A kódmester a kód tálcába helyezi a 9 kód kockát úgy, hogy a másik játékos (a fejtő) ne lássa majd leejti a pajzsot, hogy eltakarja a kód kockákat.
Fejtsd meg a kódot
A dekóder felvesz 3 különböző színű csempét, odaadja a kódmesternek és megkérdezi, hogy bármelyik megjelenik e egy sorban (A,B,C vagy 1,2,3) – például, „A narancs, kék és zöld megjelenik e a B sorban?” Minden kérdés egy pontjába kerül a megfejtőnek.
A kódmaster egy ponttal arrébb csúsztatja a pontozási csuszkát és a helyére teszi a helyes színes kockákat a nyíllal jelölt vájatban az arra mutató sorba. Minden hibás csempe az elutasított csempék tálcájába kerül annak a sornak a végén.
A játék addig folytatódik, amíg a dekóder készen nem áll kitalálni valamelyik csempe színét a megoldási rácsban. Ezután a kódfejtő felveszi azt a színű csempét és megkérdezi a kódmestert, hogy az e a helyes színű csempe az adott rácsban.
Példák:
A dekóder kitalálta, melyik három szín van a B sorban és melyik három a 2. sorban
A 2. sor. Az egyetlen szín, amely megjelenik mindkét sorban az a ZÖLD, ezért a ZÖLD a megfelelő szín a megjelölt helyre.
Példák – Folytatás
Ha a dekódoló a rossz színt választja még egy pontot kell adni a pontszámához és a csempe visszakerül a csempe tartóba. Ha a dekódoló helyesen választott, a csempe az üres helyre kerül és nem kap pontot.
Bármely sorban lehet egy-, két vagy három csempe egy bizonyos színből. Mikor a dekóder
összepárosított minden színt a megoldás rácsban a kód tartóéval, a pontszámokat feljegyezzük és a játékosok szerepet cserélnek.
Az a nyertes akinek a második játék végén kevesebb pontja van.
A végső győztes az a játékos, aki három játékot nyer!
A játék 2 játékos számára alkalmas.
7 éves kortól ajánlott
A termék jelenleg nem kapható!