Kifogyott

Rubik Code – Rubik Kód

information sign

Elérhetőség: Elfogyott

Kiszállítás: Várhatóan 1-3 munkanapon belül

Személyesen: azonnal átvehető nyitvatartási időben

Expressz szállítás: 14:30-ig leadott rendelésekre várhatóan következő munkanap ( +590 Ft )

3 890 Ft

Rubik Code

Rubik Kód

 

Feltudod törni a Rubik kódot?

Ez a kód törő játék mindkét játékost találgatásra bír. Minden kérdés egy pontodba kerül. Próbáld meg kitalálni a 9 rejtett színű kocka mintáját úgy, hogy minél kevesebb kérdést teszel fel a kódmesternek.
A játék az alábbi részeket tartalmazza:

Alap, csempék 6 különböző színben, 9 színes kód kocka, kód tálca, kód pajzs.

Elutasított állvány

Csempe tartó

Pontozó

Megoldási tálca

Készülj fel a játékra

Csúsztasd a megoldás tálcát a csempe bin tetejéről. Állítsd be a pontszám csúszkát nullára, és helyezd a színes csempéket a csempe tartóba. Pattintsd a kód pajzsot a helyére a kód tálca felett.

 

Hogyan játssz:

Kreáld meg a kódot

A kódmester a kód tálcába helyezi a 9 kód kockát úgy, hogy a másik játékos (a fejtő) ne lássa majd leejti a pajzsot, hogy eltakarja a kód kockákat.

Fejtsd meg a kódot

A dekóder felvesz 3 különböző színű csempét, odaadja a kódmesternek és megkérdezi, hogy bármelyik megjelenik e egy sorban (A,B,C vagy 1,2,3) – például, „A narancs, kék és zöld megjelenik e a B sorban?” Minden kérdés egy pontjába kerül a megfejtőnek.

A kódmaster egy ponttal arrébb csúsztatja a pontozási csuszkát és a helyére teszi a helyes színes kockákat a nyíllal jelölt vájatban az arra mutató sorba. Minden hibás csempe az elutasított csempék tálcájába kerül annak a sornak a végén.

A játék addig folytatódik, amíg a dekóder készen nem áll kitalálni valamelyik csempe színét a megoldási rácsban. Ezután a kódfejtő felveszi azt a színű csempét és megkérdezi a kódmestert, hogy az e a helyes színű csempe az adott rácsban.
Példák:

A dekóder kitalálta, melyik három szín van a B sorban és melyik három a 2. sorban
A 2. sor. Az egyetlen szín, amely megjelenik mindkét sorban az a ZÖLD, ezért a ZÖLD a megfelelő szín a megjelölt helyre.

Példák – Folytatás

Ha a dekódoló a rossz színt választja még egy pontot kell adni a pontszámához és a csempe visszakerül a csempe tartóba. Ha a dekódoló helyesen választott, a csempe az üres helyre kerül és nem kap pontot.

 

Bármely sorban lehet egy-, két vagy három csempe egy bizonyos színből. Mikor a dekóder
összepárosított minden színt a megoldás rácsban a kód tartóéval, a pontszámokat feljegyezzük és a játékosok szerepet cserélnek.

 

Az a nyertes akinek a második játék végén kevesebb pontja van.

 

A végső győztes az a játékos, aki három játékot nyer!

A játék 2 játékos számára alkalmas.

7 éves kortól ajánlott

A termék jelenleg nem kapható!