- 0 termék a kosárban
Aktuális tájékoztatás vásárlóinknak!
2021.11.17.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy CIB bank rendszerkarbantartása miatt 2021. november 20-án és 2021. november 22-én az alábbiakban jelzett időpontban a banki szolgáltatások nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.
– 2021. november 20-án (szombat) 03:00 órától 05:15 óráig és 2021. november 22-én (hétfőn) 00:00 órától 02:30 óráig
– Fennakadást észlelhet az alábbi szolgáltatásokban 2021. november 20-án (szombat) 17:00 órától 20:00 óráig, illetve 2021. november 21-én (vasárnap) 09:00 órától 12:00 óráig
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2021.10.18.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy informatikai rendszerünk fejlesztése miatt az alábbi időpontban a CIB eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető:
- 2021. október 21-én (csütörtök) 03:00 órától 07:00 óráig
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2021.06.21
Kedves Partnerünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2021.06.23-án (szerda) 22:00 és 24:00 óra között és 2021.06.24 -én (csütörtök) 22:00 és 22:30 között eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2021.05.11.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy informatikai rendszer fejlesztése miatt az alábbi időpontban az eCommerce (internetes kártyaelfogadás)szolgáltatás nem lesz elérhető:
- 2021. május 15-én (szombat) 21:00 órától 2021. május 16-án (vasárnap) 06:00 óráig
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2021. 03. 06.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2021. március 8-án (hétfőn) 00:00 és 02:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2021.02.25.
Kedves Partnerünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2021. február 26. (péntek) 23:00 és 24:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2021.02.04.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2021. február 06. (szombat) hajnali 3:00 – 4:30 között és 2021. február 08. (hétfő) 0:00 – 1:15 között az eCommerce ( internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2020.12.15.
Kedves Vásárlóink!
Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvének (PSD2) megfelelően 2020. november 30-án a CIB Bank által nyújtott eCommerce internetes kártyaelfogadás-szolgáltatás esetében élesítésre kerültek az erős ügyfél-hitelesítéssel kapcsolatos módosítások. A módosítások bevezetése óta tapasztalt hibákat folyamatosan elemeztük, és két jellemző hibatípust állapítottuk meg. Meghiúsult tranzakciót esetén, az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket.
Számlavezetőbank-oldali változások
Változott az erős ügyfélhitelesítés bevezetése miatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyási folyamata. Azoknál az ügyfeleknél, akik már megadták azonosítás céljából mobiltelefonszámukat a számlavezető bankjuknak, előfordulhat, hogy több lépésben kell megerősíteniük, hogy valóban ők az internetes vásárláshoz használt betéti- vagy hitelkártya birtokosai. Kérjük, sikertelen bankkártyás fizetés esetén mindenképp egyeztessen a számlavezető bankjával, mert szükséges lehet egy érvényes mobiltelefonszám megadása a banki azonosításhoz (a telefonszám, illetve az esetleges banki telekód megadásának lépései bankonként eltérőek lehetnek). A számlavezető banknál rögzített telefonszám frissítése és megerősítése nagyon fontos, mert az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) előírásainak megfelelően 2021. január 1-től már csak így tudnak az erős ügyfélhitelesítésre kötelezett kereskedőtől bankkártyával vásárolni az interneten. A számlavezető bank dönti el, hogy mely adatok alapján, és melyek hiánya ellenére engedélyezi a tranzakciót, így az elutasítások várható mértékéről nincs információnk.
Vásárlás befejezése
Miután a CIB Bank fizetési oldalán lezárult a fizetés, fontos, hogy visszatérjen a vásárló a webshop oldalára, ahonnan a vásárlást kezdeményezte. Ez számos alkalommal nem történik meg, mivel a webshop oldalára való visszatérés nem biztos, hogy automatikusan megvalósul. A fizetési folyamattal kapcsolatos tájékoztatást a bankkártyakibocsátó bank nyújtja ügyfelei számára, ezért fontos, hogy azt alaposan tanulmányozzák, és megtegyék az összes lépést, ami a fizetés sikerességéhez szükséges.
A változásokra érdemes felhívni már a fizetés előtt az ügyfelek figyelmét. Az alábbi szövegjavaslatot ajánljuk elhelyezni a fizetési felületre való lépés előtt, de ez igény szerint természetesen tovább alakítható, ha szükséges:
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió erős ügyfélhitelesítési irányelvének (PSD2) megfelelően változhat az online bankkártyás fizetés jóváhagyásának menete. Ha fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál.
2020.11.19.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2020. november 23. (hétfő) 23:00 és 2020. november 24. (kedd) hajnal 01:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2020.10.29.
Kedves Vásárlóink!
Tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2020. október 29. (csütörtök) 02:00 – 03:00 óra, 2020. október 30. (péntek) 00:00 – 04:00 óra, illetve 2020. november 1-én (vasárnap) 7:00 – 8:00 óra között az internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2020.10.22.
Kedves Vásárlóink!
Tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2020. október 27. (kedd) 00:00 – 05:00 óra között az internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek. 2020. október 28. (szerda) 00:00 – 02:00 óra között szintén előfordulhat kiesés a szolgáltatásban.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2020.09.25.
Kedves Vásárlónk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2020. szeptember 28-án (hétfőn) 0:00 órától 2:30 óráig internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2020.04.07
2020.04.07.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2020. április 9-én (csütörtök) 00:00 órától 04:00 óráig az eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk esetén a CIB Bank által kibocsátott kártyákkal végzett kártyatranzakciók elutasításra kerülnek.
A nem CIB Bank által kibocsátott bakkártyákkal végzett kártyatranzakciók a jelzett időpontban zavartalanul elfogadásra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2020.03.27
Játék ötletek otthonra #maradjotthon
#maradjotthon ezzel a felhívással most mindenhol találkozunk és remélhetőleg mindenki be is tartja:)
Töltsük az időt játékosan és persze hasznosan. 5 játék ötlet otthonra.. Rendelj házhoz, másnapi kiszállítással!
1. Cortex IQ party társasjáték
Az új Cortex társasjáték nem is jöhetett volna jobbkor:)
A nagysikerű folytatása Cortex 3 és Cortex Kids 2 is megjelent.
Új feladványok, 8 teljesen új feladattípus, így a játék izgalmas lesz azoknak is, akik már az eredeti játékot ismerik, és azoknak is, akik most fedezik fel.
Gyors, szórakoztató pörgős agytorna ovisoknak vagy sulisoknak – tökéletes választás 🙂
2. Orchard fejlesztő játékok 2 éves kortól
Ismered az Orchard fejlesztő játékokat? Kifejezetten a legkisebbek számára, játszva fejleszthetik memória, számolás, megfigyelés és következtetés képességeket. Barátságos karakterek, izgalmas feladatok minden gyerkőc figyelmét leköti 🙂
Még több társasjátékot találsz ovisoknak: Társasjátékok 6 éves korig
3. Concept társasjáték nagyobb családoknak ( 4 főtől )
A méltán népszerű Concept társasjáték után a Concept Kids változatban már a kisebb gyerekek is élvezhetik ezt a kooperatív társasjátékot. A játék menete az Activty játékhoz hasonló, de itt nem kell mutogatni, se rajzolni, és még beszélni sem szabad. Válassz egy feladványt és a táblán szereplő jelek és ábrák mutogatásával próbáld elmagyarázni. Minél kevesebb lépésből sikerül kitalálni a szót, annál több pont lesz a jutalom. Az nyer, akinek több pontja lesz a játék végére.
Legyél kreatív alkoss valami színeset otthon! Kreatív játékok sok mindent jelenthet..színezőket és színező eszközöket, mindent amivel készíthető valami, ami a gyerekek egyéniségét tükrözi. Ez lehet kifestő, gyurma, homok, gyöngy… szuper időtöltés , ami órákig leköti a gyerekeket és utána csodálhatjuk a meseszép alkotásokat 🙂
Szeretitek a kihívásokat? Próbáltátok már a szabadulószobás játékokat? Nos mostanában biztos nem lehet eljutni, de nem is kell..a szabadulószoba társasjátékkal otthon is próbára tehetitek magatokat a logikus gondolkodás terén 🙂
2020.02.28.
Azonnali fizetési rendszer – AFR
2020. március 2-től a legfeljebb 10 millió Ft összegű, elektronikus csatornán indított, belföldi forint átutalási megbízások 5 másodperc alatt teljesülnek a nap 24 órájában, hétvégén is.
A 13 óráig beérkező előreutalással leadott rendeléseket továbbra is a következő munkanapon, a 13 óra után leadott rendeléseket várhatóan az azt követő munkanapon szállítjuk.
A 14 óráig beérkező utánvétes vagy bankkártyás rendeléseket továbbra is a következő munkanapon, a 14 óra után leadott rendeléseket várhatóan az azt követő munkanapon szállítjuk.
2020.02.12.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2020. február 16-án (vasárnap) 3:00 órától 6:00 óráig internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.12.15.
December 10-én, 12 óráig leadott rendeléseket karácsony előtt kiszállítjuk.
Személyes átvételre december 23-án, 16 óráig van lehetőség üzletünkben.
A kérdésed merülne fel keress bennünket bizalommal.
2019.11.28.
Hamarosan indul a Black Friday akciós hétvége! / november 29-30 – december 1 éjfélig /
2019.11.27
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. december 01-én (vasárnap) 2:15 órától 04:30 óráig eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.11.20.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. november 23-án (szombat) 04:00 órától 05:45 óráig eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.11.05.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. november 7-én 02.30 és 06:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.09.24.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. szeptember 28-án (szombaton) hajnal 02:00 és 06:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.06.26.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. június 29-én. (szombat) 01:00 és 01:45 óra között eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.06.18.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. június 21-én. (péntek) 01:00 és 01:15 óra között eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.05.22.
Gyereknapi akció üzletünkben!
Tájékoztatjuk minden kedves vásárlónkat, hogy május 24-26 között gyereknap alkalmából 10% kedvezmény biztosítunk üzletünkben, személyes vásárlás esetén.
A 10% kedvezmény akciós termékekre nem vonatkozik.
2019.03.27.
Kedves Vásárlóink!
A következő időpontokban fejlesztés miatt bankkártyás fizetés lehetősége szünetel.
- 2019. április 6-án (szombaton) 23:00 órától 2019. április 7-én (vasárnap) 05:00 óráig és
- 2019. április 19-én (pénteken) 23:00 órától 2019. április 20-án (szombaton) 20:00 óráig
2019.03.01.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy informatikai rendszerünk fejlesztése miatt
- március 2-án (szombaton) 23:00 órától 2019. március 3-án (vasárnap) 05:00 óráig
a CIB kereskedői bankkártya-elfogadásban az internetes kártyaelfogadás (CIB eCommerce) esetén semmilyen kártyatranzakció nem lesz elérhető.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.02.08
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. február 09-én (szombat) 01:30 – 02:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2019.01.09
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2019. január 10-én (csütörtökön) 02:30 – 04:30 között és 2019. január 13-án (vasárnap) 00:00 – 02:00 között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2018.11.07.
Joy napok 2018. november 08-11
Keresd 20% kuponkódunkat a Joy magazin novemberi számában és váltsd be a megjelölt termékekre!
Kupon beváltás:
– minden JOY jelzéssel jelölt termékre, a kuponkód beírása után automatikusan levonódik a 20 % kedvezmény
– a kuponkódot a ” Kosár” vagy a „Pénztár” oldalon tudod beírni
– a kupon más kuponnal együtt nem beváltható
– akciós nem termékekre a kedvezmény nem vonatkozik
– a kupon személyesen üzletünkben is beváltható ( ez esetben kérünk válaszd ki előre mely termékekre váltod be)
Az összes JOY kuponos termékünket megtekintheted a Joy napok” kategóriában„, de mivel a termékek megjelöltek, így akár más kategóriában is keresgélhetsz.
( A „JOY” megjelölések a termékek részletes leírásánál nem látszanak. )
Amennyiben kérdés merülne fel, kérlek hívjatok bennünket bizalommal.
T: 06-30-268-5091, 06-30-228-5237, 06-1-452-7245
Elérhetőségünk és nyitvatartásunk >>itt>>
2018.05.30.
Kedves Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2018. június 2-án (szombaton) éjjel 02:00 és 03:00 óra között internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatásunk nem lesz elérhető, a tranzakciók ebben az időszakban elutasításra kerülnek.
Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük!
2018.02.12.
Kedves Vásárlóink! Tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt bankkártyás fizetés az oldalunkon a lenti időszakban nem működik.
2018. február 15-én (csütörtök) 02:30 órától 05:00 óráig
2018. február 17-én (szombat) 01:30 órától 04:00 óráig
2018. február 18-án (vasárnap) 01:30 órától 04:00 óráig
Megértésüket köszönjük!
2018.02.01.
A Tények január 27-ei műsorában hírt adtak egy magas arzéntartalmú mágneses gyurmáról. Az említett gyurmának
nincs köze az általunk is árult termékhez, azt különböző külföldi webáruházakból, illetve Angliában lehetett megvásárolni. A Tények ezt a terméket használta illusztrációnak, ami megtévesztő.
Az eredeti forgalmazott Intelligens Gyurma az USA-ban készül, és megfelel az összes CPSIA előírásnak, illetve a játékok biztonságáról szóló szabványoknak (EN71 szabvány). Nem mérgező, egészségre káros anyagot nem tartalmaz, nincsen benne latex, glutén, búzavegyület, vagy ftalát anyagok, így nem vált ki allergiás reakciót sem.
A vásárlók aggodalmainak eloszlatására a magyarországi forgalmazó hivatalos közleményt adott ki, melyet erről a linkről tudnak letölteni, illetve innen letölthető az Intelligens Gyurmák EN71-es szabványnak megfelelőségéről szóló nyilatkozat.